Melkmachinefabrikant Fullwood Joz presenteert een nieuw team voor verkoop en marketing. Het vijfkoppige team bestaat uit Martin Eistrup, Yann Marcolini, Silvia Fainaro, Yannis Kramer en Harm van der Ploeg.
‘We zijn er trots op om de nieuwe leden van het managementteam van onze Sales & Marketing Organization te introduceren’, zo is te lezen op de Facebookpagina van het bedrijf.
Martin Eistrup is de nieuwe wereldwijde verkoopleider. Van 2012 tot en met 2015 vervulde hij diezelfde functie bij Milkrite Interpuls in de regio Centraal en Oost Europa. Yann Marcolini werkte in dezelfde periode ook bij Milkrite en was als verkoopmanager verantwoordelijk voor Zuid Europa. Daarna werd hij verkoopmanager bij Afimilk. Eveneens in Zuid Europa. In die regio gaat hij nu aan de slag voor Fullwood Joz. Silvia Fainaro is de nieuwe marketingmanager. Zij zou Marcolini nog kunnen kennen, want van 2020 tot 2022 werkte Fainaro als marketing- en communicatiemanager bij Afimilk.
Yannis Kramer wordt als interim manager aan het team toegevoegd. Hij gaat zich als zogeheten Inside Sales Manager richten op het leiden en ontwikkelen van het verkoopteam in Nederland en Engeland. De functie neemt hij over van Harm van der Ploeg die op zijn beurt verantwoordelijk wordt voor het wereldwijde productmanagement.