Het Franse Burel – het moederbedrijf van onder andere Sulky – gaat voor alle merken dezelfde merknaam hanteren. Dat betekent dat de merken Sulky en Prolog per direct verdwijnen. De eerste machines in de nieuwe Sky-kleuren zijn al klaar.
De naam Sky was in 2013 al in het leven geroepen voor de specialistische lijn ‘no-till’ machines. Het samenvoegen van alle merken bij Sky is een strategische keuze. Elk merk afzonderlijk had onder andere een eigen directie en marketingafdeling. De marketing van één merk is namelijk eenvoudiger en goedkoper dan drie afzonderlijke merken naast elkaar. De reden om voor de naam Sky te kiezen in plaats van Sulky (de letters U en L zijn verdwenen) is omdat de naam Sky met het oog op export van de machines beter uit te spreken is. Het nieuwe Sky-logo is een combinatie van de adelaar uit het oude Sky-logo met het lettertype van Sulky.
In 2019 had het Sulky-rood al plaats gemaakt voor de grijze kleur van Sky. Hoewel Sky-machines grijs-geel waren, krijgt het nieuwe merk de witte in plaats van felgele kleur. De reden hiervoor is dat het achter elk merk trekker een neutrale kleur zou zijn.