Log hier in om het maximale uit uw abonnement te halen.X

Dit is de eerste foto van de New Holland T6000 serie. Aan de sticker op de motorkap en de achteras te zien, is het waarschijnlijk een Amerikaanse uitvoering. Op het oog is er weinig veranderd met zijn voorganger, de TSA serie.

Na de T7000 en T7500 serie is nu de T6000 serie uitgelekt voor de introductie. De T6000 overlapt naast de TSA ook deels de oude TM serie. Hij wordt namelijk leverbaar in vier- en zescilindermodellen van 74 kW (101 pk) tot 114 kW (155 pk). Hij zou in drie verschillende uitvoeringen leverbaar worden. De TSA kon je ook al als Delta en Plus uitvoering krijgen. Nu wordt daar de Elite aan toegevoegd. Die beschikken over een boost van zo’n 20 pk. Er is keuze uit vier transmissies. Dat zijn de eenvoudigste 12/12 Synchro-CommandMC, 24/24 Dual-CommandMC, 16/16 ElectroShiftMC en de 16/16 AutoShiftMC. Optie is een kruipbak zodat het totaal op 32 versnellingen voor en achteruit komt. Het geluidsniveau in de cabine zou 70 dB(A) zijn en het glasoppervlak 5,85 vierkante meter. De cabine kan luchtgeveerd worden uitgevoerd met het Comfort-RideMC veer systeem.

 
 

Hier de typenummers met bijbehorende vermogens

T6010 Delta 101 pk 4 cyl.  
T6020 Delta 112 pk 4 cyl.  
  
T6030 Delta 117 pk 6 cyl.  
T6050 Delta 126 pk 6 cyl.  
  
T6010 Plus 101 pk 4 cyl.  
T6020 Plus 112 pk 4 cyl.  
  
T6030 Plus 117 pk 6 cyl.  
T6050 Plus 126 pk 6 cyl.  
T6070 Plus 141 pk 6 cyl.  
  
T6020 Elite 112 pk 4 cyl. Boost 132 pk
T6040 Elite 121 pk 4 cyl. Boost 141 pk
T6060 Elite 132 pk 4 cyl. Boost 
 
T6030 Elite 115 pk 6 cyl. Boost 
T6050 Elite 125 pk 6 cyl. Boost 
T6070 Elite 140 pk 6 cyl. Boost 
T6080 Elite 155 pk 6 cyl. Boost 

 

Gerelateerde artikelen