De common-rail motoren met SCR komen van het Italiaanse Fiat PowerTrain. Daarnaast is de trekker uitgerust van een ZF-transmissie. Een met 6 groepen en 4 powershifttrappen. Die trappen schakelen automatisch. De geveerde vooras komt van Carraro.
Vier aftakastoerentallen
De oliepomp levert 123 liter per minuut en de elektronische hef van alle modellen tilt maximaal 9.300 kg. De optionele fronthef tilt 3.500 kg. De aftakas kent standaard vier toerentallen, 540, 540E, 1.000 en 1.000E.
Bijrijdersstoel
De cabine werd door moedermaatschappij Argo zelf nieuw ontworpen. Hij heeft vier stijlen en het interieur oogt licht en ruim. Opvallend is de armleuning, met geïntegreerde monitor en bedieningshendel. Die hendel is voorzien van bediening voor het kopakkermanagement, de hef, hydrauliek en transmissie. Daarnaast kun je een knop vrij programmeren zodat je de meest gebruikte functies altijd bij de hand hebt. Ook vernieuwend is de bijrijdersstoel. Weggeklapt is hij volledig in het spatbord weggewerkt, zodat je er bij het instappen geen last van hebt. De trekkers gaan in juni in productie.