De serie 5 van Mancel omvat vier modellen: 5.110, 5.120. 5.130 en 5.145. De trekkers worden voorzien van een 4 cilinder FPT motor met een inhoud van 4,5 liter waarbij het vermogen bij nominaal toerental gelijk is aan de laatste drie cijfers van de typeaanduiding. De motor voldoet aan de Stage 5 milieu-eisen en hebben daarbij AdBlue nodig. De 4 traps powershift transmissie heeft uiteindelijk 32 versnellingen voor- en achteruit maar er is ook een 16/12 versnellingsbak verkrijgbaar.
Prototypes
Uiterlijk zien de trekkers er westers uit. Ze zijn uitgerust met een voorasvering van Carraro. Achterop de cabine is een camera gemonteerd, in de cabine zit daarvoor een losse monitor. Schakelen doe je middels een moderne joystick met drukknoppen. De rest van de cabine oogt vooralsnog spartaans. Zo bedien je de hef met de standaard Bosch knoppen en zijn er grote hendels voor de bediening van de hydrauliekventielen. Maar, zo laat ook een sticker achterop de trekkers weten, het gaat hier nog om prototypes.
Dealers
De trekkers komen uit de voormalige transmissiefabriek van Case IH en later Argo in Saint Dizier. Als eerste verkoopt YTO de trekkers in Frankrijk. Daarna volgt ook de rest van Europa. Als het bedrijf tenminste dealers kan vinden.