De compactheid van de Unimog is echter ook een limiterende factor: je kunt er geen pakezel van maken. Een trekker met aanhanger, de Vredo Kantonier of de Hovertrack van Veldhuizen, bieden dan meer mogelijkheden. Om die concurrentie toch aan te kunnen is door Staja voor de Unimog een smalle trailer ontwikkeld waarop verschillende units te bouwen zijn.
Silagebak met kopschot
De Unimog zelf heeft achterop een subframe met vier kogelpunten. Daar zijn verschillende units op te zetten. Dat kan bijvoorbeeld een heetwaterunit van Wave zijn, maar ook een unit waar een werktuigenarm op staat. Met steunpoten zet je die unit af. De silagebak heeft aan de voorzijde een kopschot waaraan de afzuigslang te koppelen is. Dat schot kun je handmatig naar beneden lieren, zodat de slang makkelijker aan te koppelen is. Doordat het schot kan zakken, kan ook een blaaspijp van een versnipperaar voorop de Unimog uitmonden in de opvangbak. De Unimog en Staja-trailer zijn uit te rusten met een tweewegsysteem: luchtbanden en spoorwielen. In het laatste geval kan de volledige combinatie het spoor op. De Staja-trailer kan worden uitgerust met een geijkt Welvaarts-weegsysteem.